BU KADAR DA SAHİPSİZLİK OLMAZ

Kırklareli Eğitim ve Araştırma Hastanesi Bahçesi Atlara Teslim
Araştırmacı Gazeteci Kemal Kaçmaz-Kırklareli
KIRKLARELİ- Kırklareli Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin bahçesi görenleri şaşkına çeviriyor. Hastanenin devasa bahçesinde atların başıboş gezdiği görüntüler, vatandaşların tepkisini çekti.
resim 
Bölgede yaşayan vatandaşlar duruma isyan etti. “Olur da bu kadar da olmaz. Burası hastane bahçesi, ahır değil” diyen vatandaşlar, atların hasta ve hasta yakınları için tehlike oluşturduğunu belirtti.
GÜVENLİK ÇAY KAHVE PEŞİNDE”İDDİASI
“Vatandaşlar, hastane bünyesinde çok sayıda güvenlik görevlisi olmasına rağmen müdahale edilmediğini söylüyor. İddialara göre güvenlik personeli bahçedeki duruma sessiz kalıp çay-kahve keyfi yapıyor.
Tepkiler sadece bunlunla sınırlı değil. Hastane yönetimi de eleştiri oklarının hedefinde. Vatandaşlar, “Başhekim ve yardımcıları da makamlarında çay keyfi yapıyor. Böyle hizmet mi olur?” sözleriyle yönetime seslendi.

HİJYEN VE GÜVENLİK RİSKİ
Uzmanlara göre hastane gibi sağlık kurumlarının bahçelerinde başıboş hayvan bulunması hem hijyen hem de güvenlik açısından büyük risk taşıyor. Özellikle çocuk, yaşlı ve bağışıklığı düşük hastalar için tehlike oluşturabilecek manzara, “Kırklareli’ne yakışmıyor” yorumlarına neden oldu.

Vatandaşlar, İl Sağlık Müdürlüğü ve Kırklareli Valiliği’nden konuya acil el atmasını istiyor.
Kemal Kaçmaz
Trakya Sektör Medya Temsilcisi
Araştırmacı Gazeteci
Kırklareli



